Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

λαβ στόρυ.



έχεις δίκιο το ξέχεσα
που πήγε το λαβ στόρυ με το μπλόγκ μου
θέλω πίσω όλα όσα σκέφτηκα να γράψω και τα ξέχασα
κι όσο μ'αφήνει τόσο απομακρύνομαι
άλλωστε ποιός το ξέρει αυτό καλύτερα από μένα
ποιός γνωρίζει τι θα πεί
παίρνω απόσταση απ΄τα πράγματα
δεν έχεις ιδέα πόσο υποτονικά είναι τα μάτια μου
τώρα που θα πρεπε να ζώ να δώ για να μαθαίνω
υποτονικά παιδιά που δε θα μάθουμε ποτέ να ορίζουμε τη θέση μας  στο χρόνο
σ'αυτό το χρόνο των άλλων 
θυμόμαστε να γράφουμε μια στο τόσο
όσο και να με γεμίζει με κρατάει μακριά
όπως λέμε για παράδειγμα το σπίτι μου είναι μακριά από εδώ
όπως είπα το γράψιμο είμαι εγώ
και δεν είμαι παράδειγμα
γιατί όταν πήγαμε στο γαλαξία
ο διάβολος ρούφηξε όλο το διάφανο νερό από μέσα μου
και από τότε στάζω
χάλασα σα κεραία τηλεόρασης
κάνω παράσιτα και ενοχλώ σε κοντινή εμβέλεια τον κόσμο






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου