Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

ένα κλικ πιο μαύρα

φανερά επηρεασμένη από το πρωινό κυριακάτικο άκουσμα
του κοέν
δηλώνω πως τα θέλω όλα στη ζωή μου ένα κλικ πιο μαύρα

ανέκαθεν το μαύρο φώτιζε την ψυχή εμένα και των ανθρώπων
που περικλύουν τον κύκλο της ζωής μου
αυτόν τον μαύρο κύκλο που δεν κλείνει

καμιά φορά το μετανιώνω και τείνω να πιστέψω
πως είναι καλό και το λευκό
ή οποιοδήποτε άλλο

κι 'όταν έρχεται αυτή η ώρα χαμογελάω
γιατί είναι τόσο όμορφη κάθε στιγμή
που πρέπει να πατήσεις πόδι στον εαυτό σου
και δεν πονάει καθόλου αυτή η σφαλιάρα

και σιγουρεύομαι ξανά και ξανά
ότι το μαύρο πάει με όλα τα "μου"
και κατ'επιλογήν "σου"

κι όλοι οι δαίμονες που στραγγαλίζω κάθε μέρα
είχαν μια ιστορία να μου πουν
για το παράδοξο της αγάπης
μα όταν τους σκοτώνω
πάλι μαύρο είναι το αίμα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου