Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ποσότητα

θα ήθελα να πίνω λιγότερο καφέ
( άσχετα με το πόσο πολύ μου αρέσει η γεύση )
και μία ποσότητα ύπνου περισσότερο ικανοποιητική
τόσο ώστε να καλυφθούν οι κύκλοι κάτω από τα μάτια μου
χωρίς να χρειαστώ τη βοήθεια του μεικαπ

έβαψα τα μαλλιά μου χωρίς να τα βάψω
μηδενική αλλαγή επί της ουσίας

η ποσότητα της βαφής δε μετράει
για να λερώσεις ή να χρωματίσεις κάτι
σημασία έχει ότι άλλαξες το συνηθισμένο
μέχρι να το βαρεθείς πάλι

τρελαίνομαι όταν η ποσότητα προέρχεται από την εσωτερική της φύση
ως αριθμός
πχ γιατί το ένα χέρι να ναι λίγο ;
γιατί να μη μπορώ μόνη μου να μου είμαι αρκετή;
και ΔΕΝ είναι οπτική γωνία

αντίθετα η ποσότητα ως κατάσταση μου είναι πιο κατανοητή
προτιμώ το μικρό χέρι
ή  τέλος πάντων μία πιο ουδέτερη οπτική γωνία




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου